środa, 1 sierpnia 2012

Jak zrobic Ombre nails?

OMBRE NAILS.


1.Przygotuj:
  • Gąbeczka do makijażu
  • patyczek higieniczny
  • miseczka z wodą
  • lakiery tego samego koloru w róznych odcieniach min.2 max.4      
  • kartka papieru
  • zmywacz
  • utrwalacz lub lakier bezbarwny 
2.Poukładaj lakiery w kolejności od najciemniejszego do najjaśniejszego.
3.Zamocz gabkę w miseczce z wodą i wyciśnij.(gąbeczka musi być wilgotna)
4.Namaluj na gabeczce paski z kolorów według kolejności od ciemniejszego do jaśniejszego.
5.Odciśnij gabeczke na kartce i powtórz kilkakotnie do efektu zatarcia granicy między kolorami.
6.Następnie odbij lakier na płytce paznokcia i powtórz odbicie kilka razy trzymajac gąbkę w tej samej pozycji.
7.Powturz powyższe czynności na każdym paznokciu.
8.Paznokcie schną, zabierz się do usuwania lakieru wokół płytki paznokcia, ze skóry.
9.Pomaluj paznokcie utrwalaczem lub bezbarwnym lakierem.
10.Podziwiaj efekt!
                                                 

2 komentarze:

  1. Dziękuje za odwiedziny i komebtarz! :) co do spodenek, kupiłam je z miesiąc temu, ale były teraz na wyprzedaży :)
    A co do pomysłu na ombre, CUDO! Tylko ja jestem troche niezdarna, nie wiem czy bym sobie poradziła! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem niezdara więc wieże że ci się uda ;D

      Usuń

Komentujcie! :3