sobota, 3 listopada 2012

My new jacket.

Jak wspomniałem w poprzednim poście musiałam kupić sobie kurtkę na zimę.
Więc wybrałam się na zakupy z rodzicami. Uwierzcie mi to było trudne. Moi rodzice doprowadzają mnie do szału. Gdy ja już znalzłam moją wymarzona kurtke w Stradivariusie oczywiscie im sie nie spodobała, podobno była za cienka. Ale to było oczywiste. Na koniec moich poszukiwań postanowiłam że wezmę ta własnie kurtkę z New Yorkera. Praktycznie byłam do tego zmuszona ponieważ musiałam zakupić kurtkę a jedynie ta była najlepsza z wszystkich które spełniały oczekiwania moich rodziców. Jest w stylu militarnym, taką własnie chciałam mieć. Bardzo lubie kolor khaki♥




kurtka- New Yorker






2 komentarze:

  1. O śliczna :D Ja też muszę się wybrać po kurtkę, to będzie straszne : o
    Zapraszam do siebie : )
    http://screwcalmandgetangry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm done with my drawing of you! Check it out!

    http://hazehazyhazel.blogspot.com/2012/11/fucking-hipster.html

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie! :3