czwartek, 25 października 2012

3.



Mamy już jesień (pewnie wiecie) ale chyba długo się nią nie nacieszymy, niestety prognozy mówią że w sobote spadnie pierwszy śnieg. Kocham zimę ale to chyba jeszcze za wcześnie, brakuje mi psychicznego nastawienia na taki mróz.

Nie mam jeszcze kurtki i butów na zimę jak pewnie większość z was nie jestem przygotowana. Mam nadzieje że rodzice wpadną na tak genialny pomysł jak ZAKUPY, i to jak najwcześniej.








bluza burgundowa-New Yorker, spodnie- Stradivarius, buty- Vans

9 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś ;3
    Ja już obserwuję, czekam na ciebie ;3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie u ciebie, mam takie same buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz mega ślicznie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! Sure I'll draw you. I'll comment here again once I'm done with my illustration of you. Please follow my blog. <3

    Thanks for your request. I love to draw other bloggers.

    http://hazehazyhazel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, urocza właścicielka :) zapraszam do siebie, obserwujemy?

    pozdrawiam
    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie! :3