środa, 17 lipca 2013

elo elo czarna

Te wakacje to czas na metamorfozę :D Niestety zmiana koloru włosów mi nie wyszła, miały był ciemno brązowe a są czarne -.- Za tydzień idę do fryzjerki i chce troszeczkę rozjaśnić ten kolor bo czarny nie za bardzo mi odpowiada, ale jeszcze się zobaczy może się trochę zmyje. Była to moja pierwsza trwałą koloryzacja włosów i lipa :D Nie mam jeszcze smiley'a ale za to frowny'a, rozpycham już ucho na tunel jak na razie 3 mm, jeszcze długa droga przede mną. Właśnie wróciła z Bułgarii moja Asia, przywiozła mi mały prezencik. Teraz jeszcze czekam aż moja Warszawianka wróci.



                                                       prezent od Asi ^^

2 komentarze:

  1. Śliczne masz te włoski, nie zmieniaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie znajomi tez tak uważaja ale ja sie jakoś przyzwyczaic nie moge :D

      Usuń

Komentujcie! :3