wtorek, 9 lipca 2013

Moje wakacyjne plany chuj strzelił. Dlaczego zawsze tak musi byc jak ja czegoś naprawde bardzo pragne?! Tak długo czekałam na ten wyjazd i najpierw sie okazało ze mam lot przelozony o 5 dni, teraz ze osoba z która mialam leciec nie moze i w dodatku jak bym poleciala to tam tez bym byla ciagle sama.. Jest mązliwosz ze pojade w sierpniu ale znajac zycie moja mama nie dostanie urlopu i nie pojade. Tak własnie zaczynaja sie wakacje które miały byc najlepsze. Nic niewychodzi, moge niewiem jak sie starac ale zawsze wszystko sie zapsuje. Jedyna mązliwosc ze jak moje przyjaciółka wróci za 9 dni (az 9 dni) to przynajmniej nie bede sie wiecznie nudzic, odratuje moje wakacje . Jak narazie wiekszosc je psuje.

2 komentarze:

  1. Maje wakacyjne plany tez runely w gruzach :/ Nie przejmuj sie napewno sie polepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie! :3